lunes, 24 de enero de 2011

Diademas lazo.

Ayer estuve experimentando con mi nuevo juguete, un tricotin, y esto es lo que hice:

diademas lazo
 En casa solo tenia lana de estos dos colores....pero si os gustan y queréis alguna de vuestro color favorito no hay problema. Las diademas son metalicas y estan forradas con la misma lana con la que hice los lazos.

lazada
 Mi tricotin tiene dos opciones una para tejer usando 3 pinchos y otra 6. Las lazadas es con la de 3 pinchos.

Lazo
Y estas son con el de 6 pinchos.

Tricotin
Y este es m,i nuevo juguete jejejej yo quería un tricotin a manivela, pero parece que ya no los fabrican. Espero que os gusten mis diademas, y leer muchos comentarios con vuestra opinión.

PD: Este es el modelo de las fotos: Krocodil!!!!

Krocodil

8 comentarios:

  1. non estan mal pero un pouco rudimentarias tes q aprender a calcetar o caseiro queda mellor

    ResponderEliminar
  2. ñaaaaaa xa intentei o da calceta e non e o meu jajj

    ResponderEliminar
  3. Se queres teño eu na casa unha tricotadora industrial. Se sabes montala podes facer o que queiras jeje. Fai falta unha licenciatura para saber como vai e onde van as pezas (deronma e unha de segunda man , esta aparcada no faiado)

    ResponderEliminar
  4. ooooooooooooostras!!! eu de arreglar e furrular non sei...pero deixarasme curiosear non????

    ResponderEliminar
  5. mu monas, mira o que se da feito con esa cousiña, quen o diria!!
    e calcetar o que ven sendo punto normal e moi facil, mais que nada con ese punto fixo miña irma unha bufanda jajajaja

    ResponderEliminar
  6. miña irma tamen sabe calcetar pero eu son unha negada!! gracias olaya eres un encanto ejejj

    ResponderEliminar
  7. Daslle a todo! xd jaja está simpático o cocodrilo, so espero que non che morda =)

    ResponderEliminar
  8. si!!! e que si non aburrome sempre do mesmo jejej
    Krocodil e boisimo non protesta nadiña e eso que o uso de coxin tos os dias jajajaj

    ResponderEliminar